cookies

Thursday, June 27, 2019

I'M BACKKKKK

Hello... u still there? my readers? :"))))))

Maaf dah lama menghilang.. Saya baru sahaja selesai degree dan tengah tak ada buat apa-apa. Silalah ampunkan saya kerana meng-cliffhanger-kan kalian dengan novel yang tak sudah-sudah ni. Sebenarnya ada few chapter je nak habiskan before saya submit ke publisher. But, i faced some problem and caused this years of delay.

Harap dimaafkan. Sebagai hadiah nanti saya update chapter banyak-banyak yaa!! Mmuch loves for youuuuu

2 comments:

  1. Hai Thia. I'm one of your number one fans. Ecehhh
    Lama giler tunggu Thia update, so malam ni terdetik nak buka kot la ada apa-apa and memang tak sia-sia la sebab ada update ngee

    harap lepas ni boleh baca karya best dari Thia lagi tau and jangan peram idea lama-lama nanti rugi. Hope you doing fine dan diberi kesihatan yang baik

    ReplyDelete
  2. hai Thia, saya peminat thia juga, semoga dapat baca cerita ini selanjutnya. semoga thia berjaya lengkapkan cerita ini dan jadikan sebagai novel. saya orang pertama nak memiliki buku thia. tak sabar baca pengakhiran cerita cinta ini. semoga thia sentiasa gembira dan diberikan kesihatan yang baik selalu.aamiin

    ReplyDelete